Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
WCC er overstået for denne gang. Tak for tiden og held og lykke fremover til alle.

    Hvad skal jeg nu lave, mens jeg venter? Svaret findes HER!

    SinisterDad
    SinisterDad
    Sjæfen
    Sjæfen


    Antal indlæg : 1485
    Age : 44
    Geografisk sted : Korsør
    Registration date : 01/09/08

    Hvad skal jeg nu lave, mens jeg venter? Svaret findes HER! Empty Hvad skal jeg nu lave, mens jeg venter? Svaret findes HER!

    Indlæg af SinisterDad Fre 30 Jul 2010, 20:16

    Du sidder og venter. Alle handelsskibe er ved at rage plyndringsgods og alle byer knokler for at opgradere bygninger. Ventetiden kan være lang og kedelig nogle gange.

    Jeg har fundet alle tiders brug af tilovers tid.

    Basserne Online - Gratis Læsning.

    Enjoy!
    Anonymous
    Gæst
    Gæst


    Hvad skal jeg nu lave, mens jeg venter? Svaret findes HER! Empty Sv: Hvad skal jeg nu lave, mens jeg venter? Svaret findes HER!

    Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010, 00:45

    pis min skærm kan ikke nå ud til lokumet Sad verden er imod mig Sad men fed link Very Happy
    SinisterDad
    SinisterDad
    Sjæfen
    Sjæfen


    Antal indlæg : 1485
    Age : 44
    Geografisk sted : Korsør
    Registration date : 01/09/08

    Hvad skal jeg nu lave, mens jeg venter? Svaret findes HER! Empty Sv: Hvad skal jeg nu lave, mens jeg venter? Svaret findes HER!

    Indlæg af SinisterDad Lør 31 Jul 2010, 02:51

    Tsk Rix, bærbar er vejen frem.. Wink
    Anonymous
    Gæst
    Gæst


    Hvad skal jeg nu lave, mens jeg venter? Svaret findes HER! Empty Sv: Hvad skal jeg nu lave, mens jeg venter? Svaret findes HER!

    Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010, 04:43

    har en men min oplader er gået i stykker Sad Very Happy

    Sponsoreret inhold


    Hvad skal jeg nu lave, mens jeg venter? Svaret findes HER! Empty Sv: Hvad skal jeg nu lave, mens jeg venter? Svaret findes HER!

    Indlæg af Sponsoreret inhold

      Lignende emner

      -

      Lige nu er det Tors 09 Maj 2024, 10:53